wtorek, 5 lipca 2011

Dziś to już nieważne...

Czuję się jak nic nie znaczący dodatek do ich życia... A jeszcze wczoraj było tak pięknie... Myślałam, że tak będzie zawsze. Głupia byłam... Nie warto się cieszyć, mieć nadziei. Nic nie warto. Staję się niewidzialna.... Tak po prostu...

I co mam poradzić na to, że moje serce wciąż rwie się do przodu, żeby tylko było kochane, doceniane... Nie dlatego, że coś zrobi, tylko dlatego, że po prostu bije i kocha ponad wszystko. Tylko tyle...

Obojętność... moje serce zamieni się kiedyś w głaz... Bo inaczej chyba nie przetrwa...

Smutno... 

8 komentarzy:

  1. Nie w tym nic dziwnego, że chcesz być kochana i doceniania przez bliskie Twemu sercu osoby. Bez względu na wiek i bez względu na kulturę, ludzie pragną tego samego - bliskości i bezwarunkowej miłości oraz akceptacji.
    Mam nadzieję, że się ułoży, może marne to pocieszenie...

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję :* Ja też mam taką nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem jak to czuć się zbędną, dodatkową, taką niewidzialną. Może w to nie uwierzysz, ale tak się właśnie czułam wczoraj. I mimo, że to było dosyć bezpodstawne i bardzo subiektywne odczucie, to było i znam jego smak.
    Jesteś potrzebna, masz prawo być kochana i będziesz. Dopóki serce się bije, dopóty zwycięża.
    Trzymaj się kochana i napisz na emaila co i jak, w wolnej chwili :***

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc. Jeśli chodzi o robienie stron, to jest bardzo proste. Wystarczy wejść w PROJEKT, następnie należy kliknąć w pierwszą od góry zakładkę ZAMIESZCZANIE POSTÓW i wyświetlą ci się 3 opcje. Jedną z nich będzie EDYTUJ STRONY. A potem to mam nadzieję, że sobie poradzisz. :)

    A filmik się ładuje dopiero ;P
    Ale prześlę oczywiście.

    Pozdrawiam.
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczucie osamotnienia i niewidzialności mija po czasie. Tak samo jak Ty czy Ewelina bywały momenty, w których czułam się niepotrzebna, nic nieznacząca dla osób, na których najbardziej mi zależało. Rozmowa jest tutaj bardzo potrzebna, a przede wszystkim uwierzenie w siebie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby ktoś mógł Cię docenić, musisz najpierw sama siebie docenić i pokochać. Nie ma tak łatwo. ;) To dziwne, ale ludzie często postrzegają człowieka jego oczami. ;) Nakładasz im swoje okulary, które są strasznie pesymistyczne. Uwierz w siebie, dziewczyno inaczej świata nie zwołujesz.
    Aha, i nadzieja jest bardzo ważna - jest częścią naszego życia, dlatego nie pozbywaj się jej, bo to tak, jakbyś wyrzucała jakąś cząstkę siebie przez okno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha, sapientia dodaje do linków. Będę tu wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie możesz myśleć, że zawsze będzie źle. Po deszczu zawsze pojawia się tęcza. Musi popadać, prawda? Nie martw się, żyxie jest pełne niespodzianek. ;) [pudelko-pelne-marzen]

    OdpowiedzUsuń