sobota, 18 czerwca 2011

Przez ile dróg musi przejść każdy z nas, by móc człowiekiem się stać??


I co teraz? Szczerze mówiąc to nie wiem. Czekam dalej na jakiś odzew w sprawie mojej pracy... a tu nic. Ten stan niepewności jest najgorszy. 

Sny... ostatnio za dużo mnie prześladują. I nie wiem jaki mają sens. Nie rozumiem i chyba nie chcę rozumieć. Tak się tylko zastanawiam czemu to wszystko ma służyć. Na pewne sprawy i tak jest już po prostu za późno. Może i jestem naiwna, ale jakoś optymistycznie się zrobiło w moim sercu. Nie wiem tylko czym to jest spowodowane. I jak długo będzie to trwało. Chciałabym być tamtą dziewczyną sprzed kilku lat. Kiedy to serce samo chciało bić, kochać, marzyć i cieszyć się każdą chwilą życia. Czy jeszcze kiedyś będę? Mimo iż wtedy czasem też pojawiały się łzy, to miło wspominam tamte dni. Dawno temu powiedziałam słowa: "Jeśli coś kochasz puść to wolno. Jeśli wróci - jest Twoje. Jeśli nie - nigdy tego nie było". Tak, to prawda. Całkiem zapomniałam o tych słowach, mimo iż kiedyś były dla mnie bardzo ważne. Dalej są ważne... Dziękuję Osobie, która mi o nich przypomniała. 

"I schowam pragnienia, by nikt nie zabrał ich. Na samym serca dnie i w moim słodkim śnie, gdzie mogą spełniać się..."

11 komentarzy:

  1. Tak, to piękne słowa... Jeśli wróci jest Twoje... wiesz, ja puściłam. Nie wróciło. Nigdy nie było moje. Ty nadal możesz być tą dziewczyną, co kiedyś, wiesz? Możesz nią być, to jest możliwe.. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Ewel: Myślisz Kochana, że jest jeszcze szansa, abym była taka jak kiedyś? Już tyle razy próbowałam i się nie udało. Wydoroślałam od tamtego czasu - to fakt. Ale chciałabym jeszcze poczuć tą lekkość w sercu i radość. Mam nadzieję, że się uda :)
    Te słowa są najlepszym sprawdzeniem tego, ile dla kogoś znaczymy. I sprawdza się to bardzo. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tekst :) Liczę na więcej i dodaję do obserwowanych. Zapraszam do mnie http://diuresin.blogspot.com/
    Pozdrawiam.
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wróci? Mam taką nadzieję :). Ta dawna dziewczyna gdzieś w Tobie jest, musisz ją tylko donaleźć. [pudelko-pelne-marzen.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Dziękuję za komentarz na moim blogu. Powiem Ci, że chcę wierzyć, że będzie dobrze. Nie chce popadać w paranoję, bo to by chyba wszystko zniszczyło.
    Co do Twojej notki, to nie przejmuj się, wszystko będzie dobrze. Chwilę zwątpienia zawsze mijają.
    Pozdrawiam, [un-bridled]

    OdpowiedzUsuń
  6. Lady House: chyba masz rację, że tamta dziewczyna wciąż gdzieś we mnie tkwi. I odnajdę ją :)
    Uncontrollable: uda Ci się, jestem tego pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochanie, ja jestem tego pewna :* Bo w każdej z nas istnieje takie dziecko, taka wesoła dziewczyna, szalona i pełna życia... Czasami o niej zapominamy, czasami ona znika gdzieś pod ciężarem codzienności, problemów i obowiązków, ale da się ją wykrzesać z siebie. Czasami po prostu potrzeba nam osoby, która weźmie nas za rękę i zrobi z nami coś szalonego, a czasami wystarczy po prostu opuścić wszystkie zasady i ograniczenia i poczuć tę rześkość... Jak kiedyś... Powodzenia życzę, całuję :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci aby ten optymizm zadomowił się na stałe w Twoim życiu. Jestem z Tobą! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Skojarzyła mi się taka piosenka ... http://www.youtube.com/watch?v=ICpR1TPV858

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz... miło że czasem ktoś jeszcze do mnie zagląda... zapraszam czasem na www.gagulkowyswiat.blog.onet.pl

    A co do twojej posty to głowa do góry... życie nie jest proste a miłość tym bardziej, wiem sama po sobie:).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń