sobota, 26 listopada 2011

"Na dnie serca pozostanie zawsze ślad..."

>>>>Muzyka<<<<

Piosenka, która kojarzy mi się z młodością, z beztroskimi latami, szaleństwem na dyskotekach. Żałuję strasznie, że kiedyś podarłam moje stare pamiętniki i skasowałam bloga. Tam było opisane moje życie, od którego kiedyś chciałam się odciąć. Ale zniszczenie pamiętników nie spowodowało, że usunęłam wszystko z serca, z myśli. Ta piosenka to początek czegoś, co przyniosło łzy, cierpienie i radość. To czas, w którym tak naprawdę uczyłam się żyć. Od zawsze uwielbiałam tańczyć. To była taka moja pasja. Teraz wszystko się już poprzestawiało. A mówiłam Wam jak pewna osoba kiedyś dawno temu potrafiła po pracy o godz. 23 przyjechać do mnie i zabrać mnie w takie moje ukochane miejsce? To ta sama osoba, która później zadała wiele bólu. Ale to był przyjaciel... Był... Teraz sprawy się zmieniły. Nie możemy się przyjaźnić...

I tylko czasem jeszcze sny przypominają mi tamte dni...

>>>>Muzyka<<<<

W każdym razie chciałam napisać kilka słów do męża:

Kocham Cię! Ta miłość była od początku naznaczona wieloma wyrzeczeniami. Zrezygnowałam ze swojej pasji, gdy Ty byłeś daleko. Czy żałuję? Nie... Ale były sytuacje, gdy myślałam, że żałuję. Gdy zadawałeś cios za ciosem. Ale nie chcę pamiętać złych chwil. Chcę mieć w sercu tylko te dobre...

4 komentarze:

  1. To wspaniałe, jak wiele jesteśmy w stanie poświęcić dla ukochanej osoby. Ale właśnie, żebyśmy tego nigdy nie żałowali :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uważam, że za wiele poświęciłam. Nie znaczy to, że żałuję. Ale wiem, że przez tą miłość zgubiłam siebie... I nie umiem się teraz odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci w takim razie, byś się odnalazła. Bo miłość i poświęcenie działa w dwie strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jest to, że mimo wszystko potrafisz poświęcać się dla ukochanej osoby. To jest prawdziwa miłość, gdy stać nas także na to. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń