wtorek, 31 maja 2011

"Nasze słowa to tylko tyle, ile w duszy jest bólu i radości"

Milczę... chociaż tyle myśli w mojej głowie, tyle niepoukładanych słów, tyle żalu. Co muszę jeszcze zrobić żeby poczuć, że jestem dla niego najważniejsza? Nie wiem... Życie jakoś się toczy, ale co z tego, skoro tak niewiele rzeczy sprawia mi radość? Nie czekam, boję się jutra, właściwie to moje życie w niczym nie przypomina życia... 

"Marzenia umierają i przepadają w otchłani czasu..." 

Nie wiem już jak mam dalej żyć...

6 komentarzy:

  1. Przede wszystkim odważ się na wypowiedzenie swoich myśli. To naprawdę wiele może rozwiązać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro słowa są tym, co w naszej duszy, to co oznacza Twoje milczenie? Bo nie wierzę, że w duszy może być taka pustka...

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej już chyba jest...

    OdpowiedzUsuń
  4. To wypełnij ją szczęściem.. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To już musisz sama odkryć. "Trzeba zaczynać od najskromniejszego szczęścia. Wówczas przychodzi częściej. "

    OdpowiedzUsuń