środa, 19 października 2011

Znów spadam na dno...

Czemu przeszłość ma tak istotny wpływ na teraźniejszość? Nie, nie boli mnie już... Nic z tych rzeczy. Zakończone zostały pewne sprawy, pewne nieprzyjemne sytuacje. Bolesne wydarzenia jakoś już nie tkwią w sercu. Nie myślę, nie wracam do tamtych dni. To one do mnie wracają - nieproszone, niechciane, nikomu niepotrzebne. Zazdroszczę osobom, które mogły wejść w nowy związek bez strachu, poczucia, że znów zdarzy się to, co wcześniej. Ok... to ja jestem jakaś pomylona. To ja za bardzo wyolbrzymiam pewne sprawy. Ale nie bujam w obłokach - wiem, jak jest ciężko w życiu. Wiem, że życie to nie bajka, która zawsze kończy się happy-endem. Związek to nieustanna walka, wyrzeczenia, szukanie kompromisu, dążenie do zgody.

Słaba jestem - nie potrafię długo utrzymać się na powierzchni, tylko spadam w dół. Nie potrafię żyć w błogiej świadomości, że wszystko będzie dobrze. Ciągle tylko niepokój i strach. Skąd to się wzięło?

Ogólne wewnętrzne rozdarcie niszczy. Kolejny upadek... znów zawiodłam. Tylko kogo zawiodłam? Boga czy siebie? 

I znów tylko trzymam gdzieś głęboko w sobie każdą sprawę, która mnie niepokoi. I znów walczę ze łzami, by tylko nie popłynęła żadna kropla... By tylko nie pokazać po sobie, że jestem słaba, że znów jestem słaba. Bo przecież od "wczoraj" miałam być już tylko silna...

7 komentarzy:

  1. Nie pomylona tylko na pewne rzeczy trzeba czasu i to jest chyba w tym wszystkim najtrudniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, że jest Ci ciężko. Każdemu pewnie byłoby ciężko, to całkiem normalne. Wiem jednak, że dasz sobie radę, że będziesz silna i uwierzysz w siebie. Ja w Ciebie wierzę i wiem, że sobie poradzisz i znowu będziesz szczęśliwa. Trzymam kciuku za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo Cię rozumiem i tak bardzo mi z tym źle. Dlaczego tak łatwo upadamy, a wstawanie graniczy niemal z cudem? Jak podnieść się po raz kolejny, gdy całe obolałe leżymy na ziemi? Nie wiem...

    Przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeszłość zawsze ma na nas wpływ. To ona nas kształtuje, wpływa na doświadczenia, uczy. Ale czasem jest z nią bardzo ciężko..

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, trafiłam tu przez dor. baj. Trzeba dać sobie prawo do bycia słabą - nie biczuj się. Przeszłość jest częścią nas, czy tego chcemy czy też nie. Uwierz w siebie, że dasz radę - pomyśl sobie o dobrych rzeczach - ile już zrobiłaś. I to jest ważne - byle do przodu. Pozdrawiam serdecznie Loa.

    OdpowiedzUsuń
  6. 45 yr old Dental Hygienist Inez Rewcastle, hailing from Longueuil enjoys watching movies like Class Act and Mushroom hunting. Took a trip to Historic Fortified Town of Campeche and drives a Defender. odwiedz strone tutaj

    OdpowiedzUsuń