poniedziałek, 2 lipca 2012

Nie żałuję...


Nie żałuję... Nie zdarzyło się jeszcze w moim życiu żeby odebrało mi mowę. Dopiero w minioną sobotę. Stało się coś, co sprawiło, że nie wiedziałam kompletnie co mam powiedzieć. I wyszłam na totalną kretynkę. Zdarzało się, że wyobrażałam sobie taką sytuację, takie spotkanie, ale nigdy w życiu nie chciałam znaleźć się w takim dziwnym układzie. Szok...
I tylko wciąż ta piosenka w uszach brzmi... I przed oczami mam coś, czego absolutnie nie powinnam mieć. Nie teraz... Piosenka z mojej młodości (ehh jak to głupio brzmi, przecież mam dopiero 24 lata), ale wtedy miałam 18. Śmieszne w zasadzie jest to moje życie. Czasem tylko mam wrażenie, że patrzę na to wszystko z boku, jakby na mnie czekał gdzieś taki los, jaki sobie wymarzyłam będąc małą dziewczynką. Chociaż dobrze wiem, że to niemożliwe.
Gubię się, plątam we własnym życiu. I znów smutki topię w alkoholu... I tyle.

4 komentarze:

  1. alkohol! dziewczyna w Twoim wieku ? zapraszam do Centrum Zdrowia Dziecka na onkologię dziecięcą...jako wolontariuszka poczujesz się potrzebna, przestaniesz się gubić....nie pozwól , aby w Twoje życie zakradło się zwątpienie ...stąd już krok do pustki i tragedia murowana...co to znaczy nie żałuję? to znaczy , że daję drugiej osobie swoją najlepszą cząstkę...SURSUM CORDA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie rozumiesz. Więc po co się wypowiadasz...? Zwątpienie w moje życie wkradło się już dawno temu. Praca tylko stopniowo to zwątpienie zagłuszyła. A teraz jestem bez pracy, bez dziecka więc jaki mam powód do radości?

      Usuń
  2. ZAPOMNIAŁAM NAPISAĆ , ŻE TAKIE SZPITALE SĄ W KAŻDYM MIEŚCIE....NO PRAWIE....TEN O KTÓRYM PISZĘ JEST W WARSZAWIE...MAMA,MĄŻ.....OJCZYZNA ?.... MIŁOŚĆ...WIERZĄC POWINNAŚ WIEDZIEĆ. ŻE TA MIŁOŚĆ JEST NAJPEWNIEJSZA ! NIE MOŻESZ PATRZEĆ NA SIEBIE Z BOKU ! PATRZ PROSTO PRZED SIEBIE ! POWODZENIA !

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko, nie będę pisała, że będzie dobrze i głowa do góry... Bo tak naprawdę nigdy nie wiadomo jak potoczy się życie. Jedno co mogę powiedzieć to, to, że życie jest jak "koło fortuny" i jak każde koło obraca się obie strony. Twoje życie kiedyś też obierze inny kierunek i być może lepszy. Życzę Tobie abyś też była tak szczęśliwa jak Ja. Ja również traciłam nadzieje na lepsze jutro a mimo wszystko moje życie nabrało sensu. Nie trać wiary... żyj z dnia na dzień...

    OdpowiedzUsuń