poniedziałek, 2 kwietnia 2012

"W ciszy szukam słów..."

"Boże w Trójcy Przenajświętszej,
dziękujemy Ci za to, że dałeś Kościołowi
Papieża Jana Pawła II, w którym zajaśniała
Twoja ojcowska dobroć, chwała krzyża Chrystusa i
piękno Ducha miłości. On, zawierzając całkowicie
Twojemu miłosierdziu i matczynemu wstawiennictwu
Maryi, ukazał nam żywy obraz Jezusa Dobrego Pasterza,
wskazując świętość, która jest miarą życia
chrześcijańskiego, jako drogę dla osiągnięcia
wiecznego zjednoczenia z Tobą.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą,
tej łaski, o którą prosimy z nadzieją, że Twój Sługa
Papież Jan Paweł II, zostanie rychło włączony w
poczet Twoich świętych.

Amen."

Nie mogę zajść w ciążę... Nie wiem co się dzieje. Byłam u lekrza i niby wszystko ze mną ok. Mam alergię na małe dzieci, na kobiety w ciąży. Czuję się gorsza, wybrakowana i nie warta nic. Zupełnie nic. Piszę tutaj, bo nawet w mężu nie mam oparcia. Smutno mi... Tak po prostu. Zamieściłam modlitwę za wstawiennictwem Jana Pawła II. Test ciążowy pokazał delikatną, ledwie widoczną drugą kreseczkę. Tylko niepotrzbnie narobił mi nadziei i sprawił, że na moment zaczęłam się cieszyć. Ale niestety okres jak zwykle nadszedł z jednodniowym opóźnieniem... Dlaczego??

Janie Pawle II, jeśli Ty mi nie pomożesz, to chyba nikt nie będzie w stanie mi pomóc. Każdego dnia patrzę na Twoje zdjęcie, które stoi na półce oprawione w ramkę. Czuję Twoją obecność. Pomóż mi, proszę...

3 komentarze:

  1. A długo już się staracie o dziecko? Czasem potrzeba po prostu trochę czasu. Może jeszcze dochodzi stres i to też jest problem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponad pół roku. Mam tyłozgięcie, ale lekarka powiedziała, że to w niczym nie przeszkadza. Sama już nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozostaje mi trzymać kciuki, by jednak wszystko ułożyło się dobrze :***

    OdpowiedzUsuń