wtorek, 22 stycznia 2013

Moje malutkie Słoneczko

Kocham Cię moje Maleństwo najmocniej na świecie. Teraz już wiem, jakie to piękne uczucie, gdy pod sercem bije drugie malutkie serduszko. Wiem, jak to jest poczuć pierwsze ruchy, pierwsze kopniaki. Jeszcze 8 tygodni zostało do narodzin. Już się nie mogę doczekać, gdy wezmę w ramiona moje Dzieciątko.

Dawno nie pisałam... Na początku nie miałam czasu, bo wiadomo praca, dom, sen, którego potrzebowałam więcej, bo praca dała mi trochę popalić. A teraz jestem na zwolnieniu lekarskim. Z jednej strony się cieszę, bo wiem, że dla dziecka jest tak bezpieczniej. Ale z drugiej to ciągłe siedzenie w domu trochę przytłacza. W każdym razie dziecko jest dla mnie najważniejsze i jakoś dam radę.

Poza tym to problemy dnia codziennego czasem przerastają. Staram się jak mogę być spokojna, ale gdy najbliższa osoba o nas nie myśli - to jest ciężko. Długo można o tym pisać, ale nie chcę. Nie tutaj i nie teraz.



6 komentarzy:

  1. Och, bardzo, bardzo się cieszę! Gratuluję z całego serca! Pozdrawiam czule zarówno duże, jak i małe serduszko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie siedzenie w domu rzeczywiście przytłacza. Ja na szczęście zajmuję się studiami, domem. Ale - ileż można...?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, cudownie :)! Gratuluję! Będzie mały Edzik! ^^ Nie poddawaj się, masz teraz naprawdę dla kogo żyć :) Ono Cię już baaardzo kocha, pamietaj o tym ;* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja Ci zazdroszcze...

    oby bylo zdrowe:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje sobie sprawe z tego, ze ciezko bylo Ci z tym wszystkim, ale najwazniejsze ze bedziesz miala swoj Skarb. oby bylo zdrowe, bede sie o to modlic.. :**

      napisalam do Ciebie maila..

      Usuń
  5. Trzymam kciuki, żeby wszystko było w porządku i urodziło się silne i zdrowe dzieciątko!

    OdpowiedzUsuń